Inställd vårsäsong

Klokt men trist. 

I går kom beskedet att Svenska Ridsportförbundet ställer in alla tävlingar.

Jag hade redan mentalt ställt in mig på detta men det är klart att det är ledsamt.

Med två fina hästar i stallet har jag sett fram mot den här säsongen som jag tänkte skulle bli på hästryggen istället för i domarbåset.
Nu får vi istället träna vidare och bli ännu bättre innan start.

Målen kvarstår:
Ludde ska starta MsvB med planen att kvala till MsvA. Förhoppningen var att hinna rida nån MsvA i höst. Hoppas fortfarande att något av höstsäsongen blir av och i så fall får vi se om vi hinner. 

Rutger ska gå MsvA. Han är kvalad och klar.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE