Det går bra :-)

Fått roliga besked idag: Amo blev placerad i båda sina första starter med sin nya ägarinna. Dessutom fixade de kval 1 till MsvB med råge i första försöket :-) Bra jobbat Anna!
 
http://dressyranna.blogg.se/
 
Flera av mina elever har varit i hetluften på tävlingar idag. Flera segrar och placeringar till Emma/Leo och Johanna/Kandahar. Grattis tjejer!
 
(arkivbild)
 
Själv har jag haft en lugn dag, då dressyrtävlingen jag skulle döma avbokades pga för få starter. Har pysslat med mina hästar, sett lite på OS och passat på att trimma i ridhuset. Gick inte att rida på utebanan, då det var fullkomlig fluginvasion, blää! 
Simhopp är coolt, fattar inte ens att de vågar hoppa från den höjden. Dessutom ska de snurra åt en massa håll! Gång är inte särskilt coolt... De går och går och går (eller går de, egentligen?) i flera timmar, sen får de en röd spade och diskas.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack så mycket! :) Det var superkul!!

2012-08-13 @ 07:50:47
URL: http://dressyranna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE