Provridningar

Började onsdagmorgonen med att ha en lektion och åkte sedan iväg söderut, mot Sala, med en elev för provridning av två st hästar. Det känns knepigt att passera hemtrakterna gång på gång utan att stanna till.
Dagen var relativt lyckosam då en av två hästar faktiskt var ett tänkbart alternativ (den andra passade inte alls). Det är ju dock mycket som skall gå i lås innan en affär verkligen är klar, så nu är det bara att vänta och se vad som händer härnäst.
Dagens resa innebar att jag missade hela den rafflande upplösningen med OS-hoppningen, inklusive det trista faktum att RGB inte kom till start. Så himla synd!
 
I morgon är det full huggning: bokföringsjobb före lunch, sen hämta massor av inspiration genom att titta på OS-dressyr och sist träning på kvällen.
 
    Nemo gillar också att ligga och titta på OS...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE