Tio små negerpojkar

Ibland blir det inte som planerat. Senaste träningen blev lite av "tio små negerpojkar" Två hästar tappade skorna - asch då! Och en var halt redan i värmningen - usch då! Men, men, den träning som blev av var som vanligt rolig och så får vi hoppas att det inte är något allvarligt med den halta hästen så att de kan vara med nästa gång.
 
Fredag eftermiddag har jag tillbringat på Bergsåkerstravet. Jag var där med SCA Bionorr "Stallpelletsgänget" och gjorde PR. Vi har använt Stallpellets i vårt stall sedan i april och är jättenöjda. Förhoppningsvis har många tagit chansen att utnyttja det förmånliga VIP-erbjudandet på Stallpellets som alla på stallbacken fick.
 
Här kan du läsa mer om Stallpellets:
http://www.sca.com/sv/bionorr/aktuellt/nyheter/arkiv/2012/stallpellets--succebadden-av-sagspan/
 
 
Vackert väder och blå himmel bjöds vi på :-) Hoppas på lika vackert väder i morgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE