12-12-12

Sista gången jag får uppleva ett sånt datum igen, för sannolikt lever jag väl inte 010101.
 
Igår hade jag sån tur att det var tränartillåtet i manegen på förmiddagen. Det gjorde att jag hann med att ha träning med tre elever. Wohaa, det är så kul!
 
Vi var klara lagom till lunch och då gick jag för första gången och åt med Vendela Business Network på Restaurang Vägg i vägg. En trevlig lunch med god mat och både nya och gamla bekantskaper. Vi fick också information om ett projekt om unga och samhällspåverkan i Härnösand som drivs av en ung tjej, tänk att vara så driftig och bara gå i nian... Nästa år är tanken att Mittnätverket, där jag varit med hela året, och Vendela ska gå ihop i ett gemensamt nätverk. Det kan nog bli bra, det känns lite överkurs med två nätverk som båda arbetar med kvinnligt företagande i Härnösand.
 
Onsdag startade jag också med en härlig lektion i ridhuset. Var sedan på uppdrag på arbetsmarknadsinformation på biblioteket resten av dagen. Lunch på stan för andra gången på två dagar, man kan bki bortskämd! På Café Samba var det som vanligt god mat och dessutom hade de en av mina favoriter som efterrätt: saffranspannkaka! Tror inte jag ätet det på sådär 20 år (sen jag var på Gotland senast).
 
Innan jag avslutade dagen med att handla och laga middag (lövbiff med örter och vitlök) gick jag in på Kupan. Där hittade jag ett par sprillans nya jeans, en svart kavaj och en blus. Allt för 145 kr. Konstaterade att med kläder som jag redan har blir variationsmöjligheterna många. Vinterns möten är räddade :-)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE