Avslutning med Tina Thörner

Idag har det varit avslutningsträff för Mittnätverket. Tråkigt att det är slut, men tack för att jag fått lära känna så många trevliga, driftiga, kraftfulla och framåt kvinnor som dessutom gärna hjälper till att lyfta andra och dela med sig av sina erfarenheter!
 
Vi höll denna gång till på Parkaden och startade dagen med en god lunch bestående av lax. Sedan gjorde alla deltagarna en presentation av sitt företag inför övriga kursdeltagare och inbjudna gäster. Även om vi alla pratat en hel del med varandra var det intressant att höra presentationerna. I några fall gjorde det att jag fick ännu bättre grepp om deras företagsidé.
 
Senare på eftermiddagen fick vi träffa Tina Thörner som senare höll en föreläsning som vi också fick närvara på. Intressant, underhållande och faschinerande kvinna. Tänk om alla team hade en sån tillgång...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE