Lur...ad

Blir så irriterad på dessa telefonförsäljnings/callcenterföretag som ringer två signaler och sen får man luren i örat när man gjort sig omaket att gå för att svara. Idag ringde det flera gånger medan jag satt vid datorn och jobbade. Till slut la jag av luren, vilket naturligtvis ledde till att jag glömde lägga på den igen sedan. Förhoppningsvis ringer alla som verkligen vill mig något på mobilen...
 
I kväll har jag ätit årets andra julbord. Igår var vi i Ö-vik och idag på Vårsta. Vårsta hade värsta goda skinkan!
 
Conny kändes så fin senast jag red, men idag var han nästan lite lat. Hade planerat vila efter helgerna, men ska rida en dag till och känna efter ifall det är läge att tidigarelägga vilan en vecka och ställa av redan nu. Han ligger ganska mycket så det är ju inte omöjligt att han håller på att växa.
Eller så busar han sig trött ;) Upan, fuxen i vänsterkanten skuttade dock värst. Han är ju bara 20 år :D
 
Tjoho! Livet är stenkul!
 
Var på Dannero igår förmiddags och hade träning. Fina hästar och ambitiösa elever som jobbat på bra sedan senast. Dessutom härligt med stort ridhus. Och att slippa trängas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE