Bilder från HRK




Här får ni två bilder till från HRK-tävlingarna.
Smidigt med Equipes fotografer, annars har jag sällan bilder på mina hästar.
(Kenneth är visserligen jätteduktig på att fota, men inte så hästintresserad... )

Idag har jag visat Amo för första spekulanten. Satte in en annons i helgen och har fått rätt många svar. Sen vet man aldrig vad som händer i slutändan. Dagens spekulant red trevligt och klarade också av att sitta på honom i traven ;) Vill inte alls sälja egentligen, men jag kan ju bara inte behålla dem alla :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE