Välkommen hem Conny!

Idag har äntligen Conny kommit hem.
Jag har tillbringat största delen av eftermiddagen ute i Brunne, klappat på hästarna, väntat, mockat, väntat... Tyvärr hann jag inte vara kvar och ta emot honom eftersom jag skulle in och ha träning, men snälla Anna tog hand om honom och släppte ut honom med kompisarna. Härligt att få gå ut med polarna igen och få käka lite gräs. Helst skulle jag vilja sätta igång och rida nu direkt, särskilt nu när han är så vältrimmad :) Men bete är välförtjänt och bra för både kropp och knopp när man bara är tre år.



Man kan nästan tro att de väntar på nån... Rutger närmast kameran.



Borta bra men hemma bäst! Conny äntligen hemma på grönbete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE