Rödakorskurs

Började morgonen med ett ridpass. Tyvärr regnade det ordentligt så jag fick hålla mig inomhus idag med. Trots att Amo vilat sedan i fredags kändes han riktigt bra.

Efter lunch var jag på Rödakors kurs. Tydligen tyckte de att jag ser ung ut för jag blev kallad "flickebarnet" av en av deltagarna! Man tackar och bockar :D



Kvällen ägnades åt programträning på HRK. Till helgen är det hemmatävlingar både för ponny- och hästekipagen.

Jag skrev tidigare att vi fått en sponsor och nu är produkten vi testat ett tag släppt på marknaden. Lättmockat, dammfritt och lätthanterat :) Vi är jättenöjda med det i stallet.
 www.stallpellets.com


Nu slipper ni se mig i den fula gula västen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE