Hästtjejer

Krönika från Östersundsposten.
 
http://op.se/kulturnoje/kronikor/1.4569837-hasttjejer-vs-machoman
 
 
I mitt CV: Från 10–...: hängde i stallet. Varje dag. Tog ansvar. Varje dag. ;-)
 
Morgontrötta jag har pallrat mig upp tidigt många morgnar nu för att få rida innan alla andra. Det blir tidigt i morgon med, planerar att vara i ridhuset vid sju. Sen åker vi till Sandviken.
 
 
Har just insett att jag har ett ganska annorlunda liv nu mot för alla år tidigare. Jag är hemma de flesta kvällar, äter middag innan kl 20 och hinner se fjortisfilmer om vampyrer och varulvar på TV =D
Skönt också att kunna svara telefonen när det ringer utan att få en klump i magen. Det tog ett tag innan jag insåg att telefonen var ett stressmoment. Jag förväntade mig hela tiden negativt.

Kommentarer
Postat av: Lizette

Vilken bra krönkika!!!! Det tar jag med i min blogg! ;)

Svar: =)
ingridnystrom.blogg.se

2012-11-10 @ 10:14:28
URL: http://www.lizettepadellaro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE