En sån där dag...

 Idag har jag haft en sån där dag som man förmodligen måste ha ibland för att uppskatta alla de andra ;)
 
Omplanerade arbetet för att lägga in en ny klient, och ingenting fungerade! Fick ge upp efter att min kära sambo försökt hjälpa mig och konstaterade att något var fel med filerna som skulle importeras. Sen var det för kort om tid att åka till nästa kund. Förmodligen sabbar jag morgondagens planering också pga detta. Skrutt!
 
Men hästen var i alla fall fin i morse. Red ett väldigt kort och lugnt pass igår så att han skulle orka en dag till, och precis som senast när jag red två dagar på raken så kändes han kanon! Jag som egentligen inte alls gillar att rida  unghästar önskade att jag kunde få rida i morgon med.
 
 
 
I kväll har jag roat mig med att åka till Murberget och lyssna på lite information om deras kommande 100-årsjubileum. Kanske kan vi dra nytta av varandra eftersom Röda Korsets Härnösandskrets också firar 100 år 2013.
 
Apropå 100-åringar har jag bestämt mig för att inte åka på Ridsportförbundets jubileumsgala. Tyvärr. Men vad är väl en bal på slottet...
Det blir för mycket i och med att det ligger precis innan Globen, då jag ska ner med Stallpelletsgänget och stå på mässan. Ser fram mot det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE