Fler bilder på Conny

Hade en hästförmiddag idag. Först med ridning av Conny och sedan var jag ut och pysslade om hästarna i Brunne.
Lite bilder på fine mannen:
Undrar om det är godare längre in?
 
 
 
Handlade middagsmat på vägen hem. Idag blev det fiskgryta med röd curry, sådär lite lagom starkt.
 
Jobbade resten av dagen med bokföring hemifrån.
Har anmält mig på ett par kurser som Fortnox (bokföringsprogrammet) anordnar. Bland annat om bokslutsförberedelser och bokslut. Kanske kan vara bra som repetition och eftersom det är ett nytt program jag jobbar i. Annars har jag aldrig tyckt att den biten varit särskilt besvärlig. Det är ju bara att beta igenom allt i tur och ordning?! Men med tanke på hur många verkar haussa upp detta undrar jag vad jag missat... egentligen...?
 
Såg ett intressant inslag på TV ikväll, om personer som hoppat av konsumtionskarusellen. Det är verkligen så att man kan klara sig med mycket mindre. Trots att jag tycker jag tänker mig för ofta innan jag köper något nytt så har jag en lång bit kvar innan jag helt slutat köpa onödiga saker...
 
I morgon ska jag åka på SDF-konferens på Hornöberget. Hoppas det blir intressant -och trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE