Med Mittnätverket på Sjögården

Hade ett tidigt lektionspass i ridhuset i morse och efter det fortsatte förmiddagen i hästens tecken med flera roliga pass. Nu när tävlingarna tar slut börjar det bli dags att jobba på det som är nya uppgifter under vintersäsongen, byten tex, som man inte gärna börjar med mitt under pågående tävlingssäsong.
 
Lagom till lunch var det dags att åka till Sjögården för kurs med Mittnätverket. Fantastisk miljö och god mat bjöds vi på där, utöver det förstås också en givande kursdag igen. Idag har jag bla jobbat på en företagspresentation.
 
Tänk vilka ställen det finns i Härnösand! Bjuder på några bilder från ljuvliga Sjögården B & B:
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: linda

Oj så fint. Vart ligger det där?

Svar: Södra Vägen i Härnösand
ingridnystrom.blogg.se

2012-10-18 @ 05:42:09
URL: http://xmyheart.blogg.se
Postat av: Johanna

Oj så fint!
Älskar de blåblommiga tapeterna!

2012-10-18 @ 16:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE