Söndag i soffan

 
Hade en hel söndag utan måsten :-o Började med sovmorgon och hade sedan tänkt åka till Brunne när Kenneth for och fiskade, men så råkade jag börja titta på en film, och vips så gick halva dagen (det tar ju en evig tid med alla eländans reklampauser). Kenneth hann komma hem igen, och verkade väldigt förvånad över att jag var kvar hemma. Sen blev det i alla fall en tur ut till hästarna i Brunne, en sväng till ridhuset för att titta lite på Mia när hon red Silver och lite pyssel och en kort promenad med Conny. På kvällen träffades vi hos Mia för att titta på tävlingsplaneringen inför nästa år. Önskar att jag tagit en bild att bjuda på av de goda, färgglada muffins som Thomas flickor bakat...

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Vi har också en del stenmonster och lite omkullfallnaträd-monster också men dom brukar han gå förbi bara han får titta lite snett på dom :) Ann Hammarlund heter hon, från typ Stockholm. Hon red på Hippos Julidressyr om du kommer ihåg henne?

Svar: Ok, tänkte att det var någon lokal förmåga.
ingridnystrom.blogg.se

2012-10-29 @ 12:36:58
URL: http://dressyranna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE