Sundsvall

Upp i ottan för att hinna med först Silver och sedan Putte innan det var dags att åka med Fia till Färsta för tävling.
Båda hästarna skötte sig, så mitt tidsschema höll. Jag kom till stallet medan Fia fortfarande höll på att knoppa.
 
Det blev ingen toppritt för Fia och Upan, fick trots detta ganska ok poäng och vi fick ju en trevlig utflykt. 
Ingen av de andra på plats plockade några placeringar idag, men Pernilla gjorde en skaplig ritt i MsvC och Emma bättrade på sina procent ytterligare lite i MsvB.
 
Väl hemma igen var planen att rida Conny, men insåg att klockan började närma sig mörkrets inbrott och jag ville gärna ha ledljus hos Cloe och Eivor när jag ska pyssla med dem på lösdriften, så jag fick lov att rationalisera bort ridningen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE