Åre

Nu är det mitt i natten och vi har kommit fram till Holiday Club i Åre. Hela dagen har det varit fullt upp. Jag startade morgonen med att åka på föreningsbesök till Njurunda RF tillsammans med Kattis från Mittsvenska Ridsportförbundet och Janne från SISU. På väg hemöver stannade jag till i Timrå och jobbade några timmar med lite ekonomi och sedan for jag direkt till ridhuset och hade några träningspass. Strax efter 20 plockade jag upp Mia och transporten med Stallpelletsprylar för färd mot Åre. Resten av helgen är det mässa som gäller. En av mina unghästar är såld. Finaste Eivor har fått en ny ägarinna och ska såsmåningom flytta till Cloes förra ägare i Västerås. Kul att få leverera tillbaka lite fina gener :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE