Borta bra

men skönt att komma hem!
Efter tre intensiva dagar i Åre är jag nu på hemmaplan igen.
Vi har inte hunnit med att själva se så mycket mer än mässhallen under dagarna.
Eftersom jag inte kan lägga in bilder på bloggen när jag skriver i mobilen kommer de här:
Torsdag kväll checkade vi in på Holiday Club.
 
Fredag förmiddag byggde vi klart Stallpellets-montern
 
 
Vi hann i alla fall äta goda middagar på byn såväl fredag som lördag kväll. Julbelysning i träden i september!
 
Trolsk dimma över fjällen varje morgon. När den lättade var det en fantastisk utsikt!
 
Oj, oj så trött man blir i fötterna att stå i tre dagar...
 
I morgon väntar ultraljudskoll av Cloé och flytt av Conny in till stan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE