Frösön

Har idag varit på en heldagsutflykt med Fia till Östersund-Frösö Ridklubb.
Jag hade inte så många adepter på plats denna tävling, men fina resultat för dem som var på plats. Fia red ihop 64,88% i MsvA, men då det bara var fyra startande fick hon nöja sig med att vara oplacerad tvåa. Emma Edwardsson och Leo vann Msv:C och var trea i Msv:B.
 
 
Under dagen fick jag också trevliga rapporter med bilder från Näset där ponnytjejerna var och tävlade hoppning.
 
Ellen och Daisy med blå-gul rosett.
 
I morgon får jag finbesök som ska titta på Eivor, Cloés förra ägare. Jag tror hon kommer att tycka att Cloé är en "supermorsa" och lilla Eivor superfin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE