Trötta fötter

Haft en heldag på mässan igen. Idag har det varit mer folk i farten och vi har visat vår produkt, Stallpellets för relativt många. Vi säljer ju inte i vår monter, utan bara demar. Nån kortare sväng runt inne i hallen har vi hunnit med, annars har vi själva inte sett så mycket av marknaden. Jag gillar bäst alla fina mössor som finns, och så önskar jag att vi stått granne med de som fixar naglar, så man hade hunnit se... När mässhallen stängt hann i alla fall jag och Mia besöka en av butikerna på byn och titta på lite kläder och vi hann också köpa godisremmar. Vi lyckades tom få två för en tjuga:-) Nu är vi lite trötta i fötterna, men ska väl såsmåningom leta oss till nån restaurang.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE