Visning

Började dagen med sovmorgon och lite Tv-tittande från sängen !!! Strax innan lunch kom Linda från Västerås så vi tog omvägen via stan för en fika innan vi åkte ut till hästarna i Brunne.
Cloé, Eivor och Rutger fick följa med från lösdriften och ner till stallet för att sedan visa upp sig på utebanan. Cloé tyckte väl att det där med att springa och visa upp sig var lite onödigt arbete, men Rutger spänstade till sig lite. Jag har tyckt att han inte är så snygg just nu, men när han kom i rörelse blev det annat! Han blir riktigt tjusig!
Linda, som hela tiden sagt att hon vill ha ett sto undan Cloe fick lite att tänka på. Helst ville hon nog ha bägge två med sig hem.
Jag hoppas hon bestämmer sig för att det är dags att skaffa häst nu ;-)
Mia var med och filmade och fotade.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Så himla fina dom är! Och vilka härliga bakben han har Rutger!!

Sv: Tack! :) Jag är väldigt nöjd med min fina stjärna!

Svar: Tack!
ingridnystrom.blogg.se

2012-09-23 @ 21:53:10
URL: http://dressyranna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE