Händelserik dag

Ännu en fullspikad dag på mässan. Jag lyckades starta morgonen med att försova mig. Av någon anledning vaknade jag strax efter 5 och tittade på klockan, varvid jag måste ha stängt av larmet. Kl 7.15 vaknade jag med ett ryck och fick sätta högsta fart för att vara vid frukosten kl halv 8 som avtalats. Mia, jag och Erika hade morgonpasset i montern från kl 8. I dag fick jag uppleva något nytt då vi hade signering i montern av Tobbe Larsson. Kön ringlade lång av förväntansfulla autografjägare. Jag måste säga att han var väldigt rar med alla. En del fans var knappt en tvärhand höga och riktigt nervösa. Efter ett foto, en autograf och en kram skuttade de lyckligt iväg. Tonåringarna antog en högröd färg och fnissade iväg i små klungor. Jag hann också se lite häst idag, hela tre ekipage :-) och shoppa! Fyndade en turkos softshelljacka att ha i vår. Går fortfarande och velar över ett schabrak till Conny, där jag inte lyckas besluta vilken färg jag ska välja. Som grädde på moset har jag också träffat ett gäng gamla bekanta, jätteroligt :-) Extra hälsning till Småland!! Kul att ni tittade in i montern! Det var bra drag på mässan ända till stängning, så de två sista timmarna när Mia och jag jobbade gick jättefort. Hoppas på en lika bra dag i morgon, sista dagen på mässan. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE