Kom och köp, konserverad gröt...

Började även denna dag med en promenad, denna gång i sällskap ned Fia. Har sedan varit på mässan hela dagen. Det är lite stötvis med folk, märks väldigt väl när det är paus mellan klasserna. Sista rycket kom runt 21.50 innan sista klassen startade, men då tror jag de flesta var ganska trötta. De såg nästan ut som zombies som irrade runt i gångarna med glasartad blick. Än så länge har jag inte hunnit se något av tävlingarna, men det är ju två hela dagar kvar. Vi får se vad helgen kan erbjuda i den vägen. Inte har jag shoppat något heller, annars tror jag att kan kan hitta det mesta man behöver och lite till här... Nu är det dags att lägga huvudet på kudden, ska vara på plats första passet i morgon. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE