En bra erfarenhet

På väg hemåt efter en bra men lång helg i Vallentuna. Tjejerna i SRK har alla gjort goda insatser. Laget slutade på 15 plats av 25 vilket måste ses som mer än godkänt i denna konkurrens. En bra erfarenhet att ha med sig i bagaget och jag tror att de är ännu mer inspirerade att träna och tävla vidare.

I dag, söndag har de ridit individuella klasser också det med fina insatser. Mia och Don Silvio knep en placering, sjätteplats i St Georg. Grattis!

Roligt också att Norrland har en ryttare i GP. Bara att ta sig dit är en prestation i sig. Även om Killigrews Lancelot tyckte att det var lite läskigt runt banan i helgen och Lena inte var nöjd så är vi många som inser prestation det är och vilket arbete som ligger bakom. Det är en stor morot för kommande ryttare att ha ekipage i närområdet som rider högre klasser.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE