Fredag i Malmö

Vaknade tidigt på fredagens morgon. Jag som alltid brukar vara morgontrött börjar inse att när vi är ute på evenemang, och lägger oss tidigare än jag gör i vanliga fall, så är det jag som vaknar först. Åt en mycket bra frukost på hotellet och cyklade sedan iväg till mässområdet. Vi har hyrt cyklar och jag måste säga att det är ett oslagbart sätt stt ta sig fram. Tack Mia för den utmärkta lösningen :)


Vi hann se lite av dressyren i dag med då vi turades om ett tag i montern. Jag prickade in ett par riktigt duktiga ekipage, och någon som inte riktigt hade sin styrka i dressyren... Är ganska imponerad av de bästa med tanke på att de ska prestera i både terräng och hoppning också.
På väg hem kollade vi in delar av terrängbanan. Det är rejäla grejer...


det närmaste jag kommer att hoppa ett EM-hinder... Strax efter vår fotografering kom Silver-Sara åkande på järnhästen och inspekterade banan. Vi funderade ett kort ögonblick på om vi skulle stalka henne ett tag och knäppa en bild när hon kom trampandes mot hindret, men vi avstod, tänkte att vi fick väl vara normala nån gång ;)

Nu har vi ätit ytterligare en god middag och tagit en promenad på stan. Resten av kvällen blir godis och TV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE