Ombud för Sveland

Idag har jag varit i Umeå hela dagen och lärt mig ännu mer om hästförsäkringar. Genom åren har jag själv tecknat en hel del försäkringar både privat för tävlings- avels- och unghästar samt för ridskoleverksamhet. De kunskaper och erfarenheter jag samlat på mig tänkte jag nu att jag skulle kunna använda och dela med mig av. Nu är jag ombud för Sveland Försäkringar. Hoppas att ni som har frågor och funderingar runt försäkringar gladeligen ställer dem till mig, oavsett ni vill teckna en försäkring eller bara veta mer :-)
 
Jag åkte tåg till Umeå. För mig blev det premiärtur på "nya" sträckan, och det gick som hejsan, väldigt smidigt. Jag tycker det är ganska mysigt att åka tåg och så kan man ju samtidigt roa sig med sånt här:
 
 
 
Härlig bok!
 
Nu ska jag roa mig med lite hoppning. På TV förstås ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE