Placering för "Salle"

Gårdagen bjöd på en andraplats för Zell Am Zee Marco och Mia. Bra jobbat på hästens tredje tävling. Han är ju fortfarande lite spänd men det går ändå att gå honom med sig på banan.




Silver började med ett riktigt bra travprogram men sedan höll det inte i galoppen, så blir det lätt när man spänner bågen lite till. Får han bara landa i kraven så blir det bra. Trots fyra rejäla missar fick de 63% eftersom de plockade så pass mycket i traven.

På kvällen var vi ute och åt. Jag undrar dock om det var något med maten för jag har haft ont i magen hela natten :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE