Slut på Stockholm International Horse Show

Så är då ännu en helg på Stockholm International Horse Show över. Ja den allra sista för den delen. Nästa år flyttar tävlingen och byter då också namn.
Många trevliga minnen har jag fått med mig genom åren från denna arena.

Vi har haft en riktigt bra placering på montern, i ett hörn så att alla passerar men det finns gott om utrymme att stanna och prata eller ställa sig en bit vid sidan om och bara titta på vår film. Många stannar till, tittar och pratar. Vi märker också att många nu känner till Stallpellets och många kommer fram och berättar hur nöjda de är. Jätteroligt!


Söta Eivor och Rutger får även denna gång vara med på bild.
I går hann jag se en del av dressyren men missade tyvärr Tinnes ritt. I dag hade vi möjlighet att se hela klassen och fick se Tinne högst upp på prispallen.


I går kväll avböjde jag restaurangbesök och socialt umgänge (nördigt, jag vet) för att stanna kvar och se hoppningens Top ten. Spännande in i det sista var det.

Imponerande var också de duktiga hundarna som vallade ankor.

Nu väntar ytterligare en natt på hotellet. I morgon bitti tar vi tåget hem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE