Helg i Dalarna

Fredag eftermiddag åkte vi till Rättvik. Vi hade bokat en liten lägenhet över helgen.
Vädret kunde inte ha var bättre. Under helgen hann vi med ett besök i Tällberg





Fina trähästar i Tällberg. Ibland önskar jag mig en lite mer konstnärlig ådra... Jag hittade också snygga mössor och halsdukar, men handlade inget.

Vi gick på långbryggan i Rättvik


såg en hel del fina bilar


och hann med att bada :)

På lördagkvällen var vi på konsert med Melody Gardot på Dalhalla. Riktigt bra och framförallt en häftig konsertplats.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE