Victoria i montern

I dag har det varit sol igen. Inte fullt så varmt som i helgen dock eftersom det blåst lite. För att skona min brända näsa har jag inhandlat en keps (ytterligare en till högen). Det var skönt både för näsan och ögonen.
Mats lämnade mässan i går och istället har Stefan kommit ner.


Så här såg det ut i Stallpelletsmontern strax innan öppning :) Glatt gäng!

Under eftermiddagen hade vi besök av Victoria Carlerbäck i montern. Mycket sympatisk tjej!

Det sista vi gjorde var -förstås- att titta på den öppna träningen. Scandic och "Anton" såg riktigt fina ut.






Kvällen avslutades med middag inne i byn. Gott men de missade en portion i beställningen, så jag fick äta efter de andra. Detta kompenserades dock av att vi bjöds på kaffe och god kaka efteråt.

Intressant det där med " kändis spotting" ... medan vi satt och åt passerade det tre personer.
Karin säger: "titta där"
Jag, Mia och Fia säger i kör: "Jaha, Malin Baryard"
Karin: "Näe, Henke Larsson"

Jag kan avslöja att jag nog inte ens känt igen honom om han haft namnskylt :D

Dagens fynd : en snygg regnjacka, så nu borde det rent logiskt fortsätta att vara soligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE