Foto från förra årets treårs

I helgen satt jag och sökte efter en bild på Rutger som jag visste fanns på nätet, plötsligt såg jag nån annan jag kände igen på ett bildspel från Asvh. det var Conny från treårstestet  förra våren. Gissa om jag blev glad! Jag har ju inga bilder alls från det tillfället.
Jag kontaktade fotografen och se här:
Diplom gångarter, Con Amore e: Bocelli u: Cloé e: Uttini Uppfödare och ägare: Ingrid Nyström  Foto: Kim Lundin
 
Bilder på Rutger från årets test kommer såsmåningom :-)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Han är verkligen stilig!

Svar: Tack !
ingridnystrom.blogg.se

2013-06-04 @ 10:15:57
URL: http://dressyranna.blogg.se
Postat av: Fia

Fina killen! Vi kanske skulle piffa upp honom igen och ta en mer uppdaterad bild som 4åring också :)

Svar: Jaa :)
ingridnystrom.blogg.se

2013-06-04 @ 16:22:46
URL: http://sofiawestin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE