Det tar på krafterna med party

Är helt utsjasad...!
 
Igår började jag dagen vid sexsnåret för att vara på plats i ridhuset i Dannero kl 8. Där hade jag en  rolig träning med två morgonpigga och ambitiösa elever. Sedan bar det av vidare till Sollefteå och styrelsemöte med Mittsvenska ridsportförbundet, som på eftermiddagen följdes av Årsmöte. Kassörsuppdraget består, i två år till. Tur man inte är sysslolös... :D  Vid 18.30-tiden bar det av hemåt och sedan mat och trevligt umgänge hos vänner i Härnösand, ojojoj vad klockan går fort när man har trevligt. Först var det Earth Hour och sen gick det bara en liten stund så var klockan 02....
 
Söndag förmiddag har det blivit lite städning och efter lunch födelsedagsfirande av Kenneth. Det märks att det var en fullspäckad dag igår med sen läggtid, för nu är jag helt slut (klockan är 16.10!!) Borde rida en sväng...men får börja med att se om det kan bli lite middag kanske? Man kan inte leva på tårta allena...eller?
 
Jag tror jag ska lllllllllllllllllkjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjm,,,,,,,,,,,,,,,,,,kiopl,   Hoppsan! Katten Nemo vill visst ha lite uppmärksamhet :D   Tror jag ska lägga mig raklång en kvart medan riset kokar.
 
Bjuder på några bilder på Conny. De två översta är nya, den nedre från i höstas. Visst har han vuxit på sig lite?
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Stallbruttan

Fullt upp, hör jag! I hästsamanhang går man sällan sysslolös! ;) Vilken Conny-ponny (jag veeet, superfyndigt - not!), fin!

2013-03-27 @ 12:21:16
URL: http://stallbruttan.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE