Konfirmation

Idag har vi varit på konfirmation. Svägerskans dotter konfirmerades i Nätra Kyrka. Jag kan inte komma ihåg om jag varit på någon konfirmation tidigare, isåfall var det år och dag sedan. Jag är inte konfirmerad själv. Det var en ganska trevlig tillställning, lite modern präst och så... Efteråt åt vi oss proppmätta på smörgåstårta, gräddtårta och fika.
 
Dagen bjöd på strålande väder. Nog håller han stilen min karl! :-)
 
 Nätra Kyrka. I väntan på konfirmanderna.
 
 
 
Jag har varit trött hela dagen, hade svårt att somna igår kväll och är allmänt trött av allergikänningar. Försökte pigga upp mig med en löprunda när jag kom hem, men var fortsatt lika seg.
 
Avslutade kvällen med intag, utfodring och lite stallpyssel. Hästarna fick vila idag. Hann precis hem för att se de sista två målen i hockeyn. Jag trodde verkligen inte att Sverige skulle vinna, det var ju himla kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE