Länkar till bilder

Kolla in vilka fina bilder från treårs! Rutger finns förstås med men ni får söka på hans riktiga namn: Cinnober
 
http://lailaberglund.se/3arstestFredag/
 
http://www.ridehesten.com/dk/heste-billeder/salg/?catalogId=14&catalogEntryId=326871&searchModeIsSplit=true&searchString=Cinnober
 
Jag kommer att lägga in lite bilder på bloggen när jag köpt dem.
 
Längtar tills han kommer hem nu!
 
I morse red jag Conny. Intressant hur det växlar för de unga. Nu är högervarvet lätt som en plätt. Han fattar jättefint varje gång och idag fick jag en sån där härlig känsla att det var lätt att svänga in på volten i galopp, utan att behöva putta på ytterbogen med skänkeln. Vänster galopp däremot, suck... det tog flera försök innan det blev rätt idag. Det som var så lätt tidigare.
 
Under dagen har jag sedan varit i Timrå och jobbat hos en av mina kunder. Medan jag var där ringde Elin och undrade om jag kunde jobba på ridskolan under kvällen, så nu har jag haft ridborgarmärkestagning med tre av grupperna på ridskolan. Jättekul att få ha mina tidigare måndagsgrupper igen. Längtar redan till nästa måndag, då ska jag få ha dem igen :-) Har redan massor av övningar i huvet som jag vill göra framöver. Det ska bli så kul!

Kommentarer
Postat av: Karin

Kul att du är tillbaka! :-)

Svar: Tack! Ja det är kul :)
ingridnystrom.blogg.se

2013-05-14 @ 19:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE