Soliga dagar i Östersund

Helgen tillbringade jag i Östersund. Vi åkte upp redan på fredagen och bodde i stuga på Östersund-Frösö camping. Man kan ju vakna till sämre utsikt än detta:
 
 
Helgen bjöd på kanonväder och många fina ritter.
 
Grattis till Emma som tog tre placeringar på tre starter och gjorde två SM-kval!!!
 
Pernilla och Caiquiri hade också en mycket bra helg med en seger och en fjärdeplats. Grattis!
 
Måndag kväll hade jag mina roliga lektioner igen, plus en träning. Känslan när ekipaget första gången sätter alla fyra bytena i MsvB:programmet är härlig!
 
Nu laddar vi om för Härnösands tävlingar i helgen. Jag ska göra lite nytta i sekretariatet, förutom på framridningen då ;)
 
I kväll har jag varit på mingelkväll och säsongsavslutning med Mittnätverket Vendela på Villa Fridhem. Det var inte så stor uppslutning, men vad gör det när de som är där är så härliga!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE