Conny opererad

I måndags opererades Conny. Operationen som sådan gick bra och nu väntar en lång konvalescens innan vi vet något om resultatet. Han skall först boxvila två veckor innan han skall på återbesök för en ny behandling, sedan skall han behandlas en gång i veckan under tre påföljande veckor. Om ca tre månader kanske de kan säga något om resultatet. Tankarna gnager i huvudet, tänk om min fina Conny inte blir bra?
 

En maffig bit har han blivit lille Conny. Alla var förvånade över att han vägde in på 610 kg för ingen upplever honom som särskilt stor... Bild från i somras, här har vintern börjat ta sitt grepp. Första snön i natt och jag har inte hunnit byta däck på bilen än. -Bakläxa!!

I går kväll var jag på en workshop om hur man kan tänka runt försäljning. Intressant och jag fick med mig en del nya funderingar.
 
Just nu håller vi som bäst på att planera för Röda Korset Härnösandskretsens 100-årsjubileum på lördag. Det blir firande på Teatern i Härnösand med utställningar, loppis, fika mm. Alla ni som inte planerat något på lördag borde komma dit. Om inte annat för att damerna alltid bakar väldigt gott fikabröd, det är dessutom prisvärt och går till en god sak. Kan det bli bättre? Öppet 12-16 och fri entré.
 
http://kommun.redcross.se/harnosand/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE