Glad påsk!

Jag har inte riktigt hunnit fatta att det är påsk och kortvecka för alla "vanliga" människor. Jag har t.o.m hunnit vara förvånad över att jag inte har haft några förfrågningar om träningar på fredag -innan jag insåg att det är långfredag :)

Glad påsk till er alla!

I helgen åker vi (Mia, jag och Silver ) till Högbo för tävlingar. Det ska bli trevligt att också få komma hem till mina föräldrar även om den mesta tiden antagligen som vanligt kommer att tillbringas på tävlingsplatsen.

I övrigt snurrar hjulen vidare i full fart. Det har varit mycket jobb och det verkar hålla i sig en bit in i maj. Nästa evenemang som jag riktigt längtar till är Falsterbo. I går gick sista delen av Ryttareliten på tv och med de inslagen kan man ju inte låta bli att längta.

Rutger är kvar hos Mattias. Jag hade planerat att åka ner i april men det hinner jag inte, så nu hoppas jag på maj istället.
Jag längtar efter att få se min lilla häst ♡


Bild från i höstas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE