Hinderbana i skogen

Hela förra veckan snurrade på så fort att jag knappt hann fatta innan det plötsligt var helg igen. Jag har haft träningar i stort sett varje kväll plus massor av bokföringsjobb. I lördags var jag till Ridklubben Östjämten och höll träning. Trevligt var det och jag tror nog vi kommer att se mer av dem på tävlingsplatserna framöver. Jag blev väldigt väl omhändertagen, fick t.o.m reskost med mig på hemvägen.

På söndagen hade jag träning på HRK. Också väldigt inspirerande. För ett av ekipagen kändes det verkligen som att de har kommit till nästa läge nu. Ska bli spännande att se när de får till det på tävling...

Nästan hela måndagen har jag tillbringat framför datorn. I kväll tog jag en löptur. Tänkte att det skulle gå bra att springa stigen i skogen nu när snön försvunnit. ..


...men här hade man behövt vara en av systrarna Kallur för att ta sig fram.
Provade en alternativ väg men det var inte så mycket bättre där.


Fick till sist kliva runt det värsta och leta mig ut på skogsvägen.


Blev lite mer av en skogspromenad än en löptur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE