Vi hade i alla fall tur med vädret

Är på väg hemåt efter att ha firat påsk på Högbo RK, och förstås hunnit med att träffa mina föräldrar.
Vi har haft en trevlig helg i gott sällskap.


En del av norrlandsgänget njuter av vårsolen.

Mia har tävlat och gjorde sitt bästa resultat för helgen idag i Int 1. Positiva kommentarer från domarna och bra grundkänsla, men tyvärr ett par tekniska missar som gjorde att de hamnade utanför placering. Det är lättare att missa när man satsar järnet ;) men det behövs för att komma ett snäpp till.

Vi får gratulera Ida och Martell som knep rosetter i båda sina starter. Strongt!

Nu längtar vi till Strömsholm och nationaldagstävlingarna. Min rid- och tävlingsabstinens blir bara värre och värre. På fredag åker jag och provrider en sexåring ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE