Åter avsändaren

Den här veckan har det varit mycket häst och lite mindre bokföring. Jag har haft lektioner på ridskolan måndag-torsdag igen. Detta är min sista vikarievecka, så from måndag blir det lite mer normal arbetsbelastning.

I går hann jag i alla fall med eftermiddagskaffet i stallet hos Missan. Hon verkade så nöjd när jag kom.




I måndags var jag på SRK och på kvällen kom mamma på besök. Det är tur att hon passerar här på väg till och från kusin, så att man får besök emellanåt ;-)

I går och idag har jag fått trimma lite häst igen. Tänk att det kan vara så kul! Jag hittar knapparna allt bättre. Ägaren har bestämt sig för att sälja, så är det nån som letar en lite äldre, snäll, trevlig och lätthanterlig häst så hojta till. Den har tävlat sparsamt t.o.m MsvB och har ett tilltalande utseende.

Idag har jag haft lite träningar, bland annat en ny riktigt fin häst. Mia har ridit i kväll och OJ ! vad fin Silver var i traven!

Just nu får man massor av partireklam i postlådan. Jag är inte jätteintresserad av politik men ett parti hoppas jag verkligen inte får så många röster...

Return to sender...

Jag säger bara: rösta på vad ni vill men INTE SD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE