Rofyllt

I går kväll hängde jag med på en liten fisketur. Jag metade upp en mycket liten abborre och en mört, inte mycket till fångst precis. Vackert och rofyllt var det i alla fall.




Sedan ledsnade jag och letade upp några hallonsnår istället. Det finns gott om hallon men de är pyttesmå. Däremot ser blåbären fina ut och finns i ganska god mängd.


Var till stallet i morse och longerade Conny. Idag var vi ensamma på banan och då skötte han sig fint. Var nästan lite lat...

Efter lunch tog jag en långpromenad i väntan på att lag-tävlingen i Färjestaden skulle starta. Valde en annan stig än den vanliga och insåg att det finns flera fina ställen där man kan gå ned och sitta ostört vid vattnet kommande varma dagar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE