Klappat och klart

Har handlat klart julklapparna och passade på att köpa denna till mig själv:

Kenneth tycker inte att jag passar i den, men jag tycker att jag fick ovanligt snygga öron :-D

I väntan på tomten, rimmen är klara...

Jag har försökt hinna med att rida bägge hästarna varje dag. Conny har känts riktigt fin tisdag och onsdag och dessutom varit väldigt obekymrad om oväsendet utanför väggen. I går hann jag dock inte med bägge hästarna så han fick lite välförtjänt vila. Inte alls bra, jag fick det "i baken" direkt i morse då han betedde sig som en riktig knäppskalle. Hoppade, flög och for, slet sig och sprang runt som ett skållat troll i manegen. Så nu är tyglarna av...igen. Suck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE