Vendela

Under förmiddagen idag har jag varit på frukostträff och säsongsavslutning för Mittnätverket Vendela, Härnösands närverk för kvinnliga företagare. Den här gången höll vi till på Parkaden. Mittnätverket redovisade ett projekt, Hållbart Företagande, som drivits tillsammans med Länsstyrelsen och Tillväxtverket.
 
Efter det bytte vi bara lokal tvärs över lobbyn och så fortsatte jag att lyssna på Länsstyrlsen som redovisade andra projekt de hade haft. Bland annat fick vi höra om ett mycket intressant PR-projekt som bedrivits i Sollefteå. Jag kan bara hoppas att det blir något liknande här...
 
Efter en rejäl dos social samvaro är det ibland skönt att kunna välja att jobba hemma. Idag står en gryta med långkok på spisen medan jag sköter bokföringen åt Röda Korsets Härnösandskrets.
 
I kväll ska jag hämta hem Conny från Anna i Brunne. Han har haft det bra där medan jag varit på resande fot. Så himla skönt att kunna åka bort och slippa oroa sig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE