Conny-elände

I morse skrämde Kenneth upp mig i ottan. Jag har haft bekymmer med min dator och i helgen la den av helt. På söndagskvällen gjorde Kenneth ett försök att få igång den och i morse när han klev upp fick han igång den. För att jag skulle hinna kopiera en del viktiga dokument så väckte han mig, så nu har jag fixat backupkopior på det mest oumbärliga.

Åkte till stallet ( himmel vad det var halt! !) fodrade och släppte ut. Gjorde sedan iordning Conny och promenerade bort till ridhuset. Med kärringbroddar under fötterna gick det ganska bra att ta sig fram. Borta på ridskolan var det glansis. Vi kom inte uppför backen vid stallet utan fick gena igenom byggnaden.


Conny var snäll och skötte sig bra. Några rejäla bocksprång i början, men han har ju vilat länge. Tyvärr måste jag säga att han ser likadan ut som han gjorde i oktober. Driver inte riktigt jämnt på höger bak i höger varv. Usch och fy vad trist! Vet inte vad jag ska ta mig till :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE