OS-febern är över

OS är över för den här gången. I går tittade jag på ett intressant naturprogram när Kenneth kom hem och påpekade att det var OS-final i hockey. Jag konstaterade bara att så länge jag var ensam hemma hade jag ju förmånen att få rå om fjärrkontrollen själv ;)

Jag kan bli så trött på alla konspirationsteorier. Tycker att det Kanadensiska domarteamet var professionella, vilket jag förutsätter på den här nivån. Att en svensk är dopad är oavsett anledning tråkigt men självklart skall denne inte vara med. Sedan har väl vi svenskar en förmåga att tro gott om alla svenska idrottare, medan vi mycket väl kan tro att andra länders dopar sig till höger och vänster. Vad hade vi trott om Kalla om hon varit ryska?

Annars är damstafetten och Kallas insats det som jag tycker var den häftigaste upplevelsen. Jag såg loppet med engelska kommentatorer och wow vilken inlevelse!

Nu är jag på bilverkstaden med min Volvo. Den låter som en pluttesmälla, bara rävsvansen som fattas för att få riktig raggarbilskänsla :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE