Tävlingssäsongen närmar sig

Oj så fort en vecka kan gå!
Förra helgen var det fullt hus här. Eftersom jag fyllde år i måndags passade mina föräldrar på att hälsa på några dagar. På söndagen fylldes skaran på av svärföräldrarna mfl. Trevligt! Jag fyller ju inte ens jämnt i år. Nästa år, då är det fira på riktigt som gäller ; )



Den här veckan har jag haft fullt upp. Träningar hela veckan och fullt upp med bokföringen. Två dagar har jag också fått rida ordentliga pass på en elevhäst. Riktigt roligt! Det verkar som om alla ryttare inser lite tidigare än vanligt att våren och tävlingarna närmar sig. Förra året var det inte alls samma tryck vid den här tidpunkten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE