TV3 suger!

Sätter på TV:n för att se på OS. Denna dag har tjejerna kammat hem guldet i skidstafetten och jag missade förstås det hela när jag var ute och rörde på det egna fläsket ;)  Blir jättebesviken på TV3 för trots att jag sitter flera timmar framför Tv:n så visas inte en enda snutt av stafetten i repris. Det är bara gubbar som snackar och snackar i rutan. Jag är inte ett dyft intresserad av deras försnack, analyser, mellansnack, eftersnack och dösnack... Jag vill se sport!!
Det slutar med att Kenneth tar upp målgången på Youtube och visar mig.
 
 

Kommentarer
Postat av: mia

Meh, jag fick se hela stafetten i repris när jag kom hem :)

2014-02-17 @ 19:24:32
URL: http://mwdressage.se
Postat av: m

Jag ser inte os pga vad de gjorde med de stackars herrelösa hundarna. de blev skjutna eller förgiftade långsamt så de kvävdes i plågor.

2014-02-18 @ 14:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE