Baggar av guld

Som så många andra (?) tittade jag på Guldbaggegalan i går kväll, eller ja halva då, jag missade början. En massa glada människor fick fina utmärkelser och skulle tala. Här blir jag nästan alltid lika besviken. Det är en hel hög skådespelare, de kan agera och de kan följa ett manus men ett vettigt tal verkar nästin omöjligt att få fram. Hur svårt kan det vara? Anlita en talskrivare om det behövs! Tänk vad underhållande det skulle vara om alla hade intressanta, roliga eller välskrivna tal!

Nu på morgonen har jag börjat med en träning i Sundsvall. Jag har fått se flera rena galoppombyten i språnget :) Tjoho MsvB, vi är på G!

Mia har åkt till Mattias i Skåne och usch vad jag önskar att jag hade varit med...


Bilden är från förra resan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE