Helg i Falsterbo



Helgen har varit solig och det har varit skapligt med folk på mässan. Jag har hunnit se lite hoppning, bla omhoppningen i Ridsportallsvenskan idag. Viss spänning måste jag medge.



Har shoppat två par ridhandskar till bra pris och kollat runt en del. Det finns mycket fint förstås men just nu ska mina pengar gå till träning...

Nu har vi ätit middag, lax med jordgubbar och glass till efterrätt.


Ser fram mot nästa vecka, hoppas på många besökare i vår monter och snart börjar dressyren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE