Jobbelijobb

Även om jag försökte att inte ha något jobb liggande ogjort när vi for till Skåne så är det klart det märks att jag varit borta dryga två veckor. Nu har jag i alla fall jobbat ikapp det mesta då jag lämnade in ett par momsdeklarationer i dag. Det är ganska skönt att jobba hemifrån ibland. Förmiddagskaffet kunde intas i govädret på altanen.


Katten, som varit på strövtåg större delen av sommaren, har idag varit väldigt närvarande. Lite knivigt när han vill gå på tangentbordet...

Har också snurrat runt på lite biljettsajter föratt hitta billiga resor. Nu är resa till Norge bokad, hoppas hitta en resa hem också ;-)

Tanken var att jag skulle åka till Lund på torsdag, hinna förbi Hviderup och sedan hänga med Mia till Lag-SM på Öland. Nu körde det ihop sig då hon måste vara på plats redan torsdag eftermiddag för veterinärbesiktning så det funkade inte att invänta mitt tåg. Bara att avboka, tyvärr. Som det ser ut nu tar jag mig inte ner till Lag-SM till en rimlig peng :(
Skrutt!



Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hade också gärna varit med och kikat på SM. Men det var ju så sjukt långt borta i år.... Ser väldigt lovande ut för laget hittills :) Jätteskoj!

Sv. Vad kul att Conny också är e. Bocelli. Boccica verkar då vara riktigt bra i huvudet, vad jag märkt hittills så det känns lovande. Hur går det med Conny nu? Har ni fått börja sätta igång?

Svar: Jag skrittade igång Conny 2 veckor innan Falsterbo. Medan vi var borta skar han upp karleden på ena bak, så nu har han vilat igen... :-( Otursputte! Ska skritta igång nu så håller vi tummarna!
ingridnystrom.blogg.se

2014-08-02 @ 11:23:01
URL: http://dressyranna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag är en häst- och kattälskande ekonom som har studerat vid Högskolan i Gävle och Uppsala Universitet. Efter många år som ridskolechef i småland och Härnösand arbetar jag nu med bokföring samt dressyrträning och utbildning av ryttare. Jag har ridit upp till svår dressyr och är dressyrdomare på MsvB-nivå. På fritiden har jag också en mindre hobbyuppfödning av dressyrhästar.
Bloggdesign: SODRESSAGE.SE